قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال
نوشته شده توسط : hiwebex

قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال مبحث مهمی است که قصد داریم در این مقاله بطور مختصر به آن بپردازیم. در طراحی سایت برای هر ارگان یا مجموعه ای باید علاوه بر ویژگی های ظاهری و بصری یک سری قابلیت ها برای آن سایت در نظر گرفت که بتوان بواسطه آن تعداد کاربران بیشتری را جذب کرد. این امر در افزایش تعداد کاربر و به تبع آن در امر سئوسازی و بهینه  سازی سایت بسیار تاثیر گذار میباشد. در ادامه به برخی از امکانات و قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال میپردازیم.

قابلیت های لازم برای طراحی سایت ارز دیجیتال

  • احراز هویت دو مرحله ای: یکی از قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال که مهم به شمار میاید، احراز هویت دو مرحله ای میباشد. به این معنا که وقتی کاربر عضو یک سایت میشود، آن سایت برای اطمینان از اینکه این شخص همان فردی میباشد که اطلاعات خود را وارد کرده است با گرفتن شماره تلفن همراه و ارسال پیام به آن، از صحت این ماجرا اطمینان حاصل میکند.
  • احراز هویت شناسایی: یکی دیگر از مراحل ثبت نام کاربر در سایت ارز دیجیتال که از قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال به شمار میآید، بخش تائید هویت میباشد. در این قسمت شماره همراه، شماره تماس ثابت، شماره کارت های بانکی و کارت شناسایی کاربر دریافت میشود.
  • قابلیت اتصال به کیف پول الکترونیکی یا ولت: هر فرد برای خرید ارز دیجیتال باید کیف پول الکترونیکی یا ولت داشته باشد. عضویت در این سایت ارز دیجیتال باید این امکان را برای فرد بوجود بیاورد که فرد برای پرداخت یا به درگاه بانکی الکترونیکی متصل شود یا به کیف پول الکترونیکی.
  • امکان ورود به حساب کاربری از طریق گوگل: برای عضویت در اینگونه سایت ها باید این امکان یا قابلیت در نظر گرفته شود که فرد یا کاربر بتواند از طریق دیگری غیر از حساب کاربری خود وارد شود. معمولا اتصال به Gmail و گوگل بهترین راه اتصال برای اینگونه سایت هاست.
  • پشتیبانی آنلاین: در طراحی سایت ارز دیجیتال باید به این نکته توجه کرد که کاربرانی که وارد سایت میشوند یا عضو این سایت هستند ممکن است به سوالات یا مشکلاتی برخورد بکنند. در نتیجه برای این موارد در نظر گرفتن پشتیبانی آنلاین گزینه مناسبی است. این پشتیبانی باید بصورت 24 ساعته و کاملا آنلاین باشد. در نظر گرفتن این گزینه بعنوان یکی از قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال میتواند در پرطرفدار بودن آن سایت بسیار کمک کننده باشد.
  • امنیت بالا با استفاده از SSL: یکی از قابلیت های طراحی سایت ارز دیجیتال مسئله امنیت میباشد. بدلیل اینکه یک سایت مربوط به مسائل مالی میباشد، امنیت بسیار مهم است. استفاده از تدابیر امنیتی در اینگونه سایت ها باعث میشود کاربران براحتی به این سایت اعتماد و اقدام به خرید و فروش بکنند. این تدابیر امنیتی هرچقدر بیشتر و قوی تر باشند، در جلب اعتماد کاربر موثرترند.

در پایان باید گفت که هر سایتی که طراحی میشود با وجود قابلیت های ویژه است که میتواند در جذب کاربر و در قدم بعدی جلب اعتماد او گام بردارد. با داشتن تمامی این موارد است که طراحی یک سایت در قیاس با دیگر سایت ها متفاوت و جذاب میشود و این نکته ای است که در طراحی سایت تمامی سازمان ها و یا مجموعه های مختلف تاثیرگذار است.

متن قبل: ویژگی های طراحی سایت ارز دیجیتال

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ارزی , طراحی سایت صرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: